Groep 6

In groep 6 vinden wij het belangrijk dat iedereen zich prettig en veilig voelt. Dat is een voorwaarde om goed te kunnen werken en leren. Een fijne werksfeer is hierbij van belang. Daar zorgen we samen voor.
Vier dagen in de week beginnen we met de starttaak. Hierin oefenen de kinderen het automatiseren m.b.t. rekenen en spelling.
Naast rekenen, taal en spelling werken we thematisch aan lezen en de wo-vakken (aardrijkskunde, geschiedenis en natuur). Ook besteden we aandacht aan computerbasisvaardigheden, waaronder docs, presentaties, en Classroom. Dit jaar gaan de kinderen een boekbespreking en spreekbeurt houden en een werkstuk schrijven. Er zullen momenten komen waarbij de kinderen leren programmeren.
Ook gaan we creatief aan de slag en is er ruimte voor educatieve uitjes.

Maandag, dinsdag en woensdag: Maarten Dekker, m.dekker@griftschool.nl
Donderdag en vrijdag: Jan Willem Hengeveld, jw.hengeveld@griftschool.nl

Jan Willem Hengeveld
leerkracht groep 6 op donderdag en vrijdag.

Maarten Dekker
leerkracht groep 6 op maandag t/m woensdag, ondersteuner op donderdag en vrijdag.