Kennismaken

Wordt uw kind binnenkort 4 jaar? Of staat u op het punt te verhuizen naar Woudenberg? Brengt u dan gerust een bezoek aan de Griftschool en neem een kijkje in de groepen. U en uw kind zijn van harte welkom!
Aanmelden van nieuwe leerlingen kan gedurende het gehele schooljaar en op elk door u gewenst moment.

U kunt ons bellen op 033 – 286 22 95 voor het maken van een afspraak voor de kennismaking en rondleiding, zodat wij al uw vragen kunnen beantwoorden. U kunt ons ook mailen via info@griftschool.nl

Nadat u een rondleiding gehad heeft en u uw kind wilt inschrijven, dan kunt u het aanmeldformulier gebruiken dat u bij de rondleiding heeft meegekregen, u kunt ook het aanmeldformulier gebruiken dat u hieronder vind.

Onze school staat in een rustige wijk in Woudenberg. De rust en veilige sfeer in de school is voor ons van belang. Wij willen dat alle kinderen zich hier optimaal kunnen ontwikkelen.